Jautājumi / Atbildes

Kāpēc man būtu izdevīgi izmantot tieši Park Smart autostāvvietu?

Park Smart ir jaunākā, inovatīvākā un klientiem draudzīgākā ilgtermiņa autostāvvieta pie Rīgas lidostas, kuras pakalpojumi ir radīti, lai taupītu Tavu laiku un nodrošinātu komfortu par labāko cenu. Park Smart autostāvvieta ir aprīkota ar automašīnu numuru zīmju automātisko atpazīšanas sistēmu, kas, automašīnai iebraucot un izbraucot, fiksē tās numuru, nodrošinot Tev papildus ērtības un drošību. Turklāt šī sistēma ir integrēta ar mūsu mājas lapu, kurā ir iespējams veikt autostāvvietas priekšapmaksu ar tiešo bankas pārskaitījumu vai izmantojot maksājuma kartes, tādejādi padarot stāvvietas izmantošanu vēl ērtāku. 

Kur atrodas Park Smart autostāvvieta?

800m attālumā no Rīgas lidostas blakus VIADA benzīntankam, Dzirnieku ielā 12, Mārupē.

Vai par autostāvvietu varu samaksāt arī uz vietas?

Stāvvietu var izmantot tikai ar iepriekšēju rezervāciju. Uz vietas mēs pieņemam tikai skaidru naudu (EUR). Izdevīgākos tarifus iegūsi, veicot iepriekšēju apmaksu mājas lapā.

Kā es nokļūšu no Park Smart autostāvvietas uz lidostu un atpakaļ, cik laika tas aizņems?

Mēs nodrošinām bezmaksas transfēru uz lidostu, ja vismaz 12 stundas iepriekš par to esat mūs brīdinājuši. Lai nokļūtu no lidostas atpakaļ autostāvvietā, zvani mums 20 477 477. Brauciens ilgst aptuveni 2-3 minūtes.

Kā darbojas automašīnu numuru zīmju automātiskā atpazīšanas sistēma?

Piebraucot pie autostāvvietas iebrauktuves barjeras, speciāla videokamera fiksē automašīnas numuru un automātiski atver barjeru. Analoģiski notiek izbraukšana no autostāvvietas.

Vai man autostāvvietas operatoram pirms iebraukšanas vai izbraukšanas no stāvvietas ir jāuzrāda kāds apmaksas apliecinājums, ja esmu samaksājis internetā?

Nav jāuzrāda, jo stāvvietas programma automātiski atpazīs jūsu auto.

Vai atbraucot uz stāvvietu ar automašīnu, kurai ir atšķirīgs numurs nekā tiku norādījis apmaksājot autostāvvietu, saņemšu pakalpojumu?

Par automašīnas numura maiņu lūdzu informēt vismaz 12 stundas iepriekš. Numura maiņa ir bezmaksas. 

Kas notiks, ja mans reiss aizkavēsies un es atgriezīšos vēlāk, nekā biju plānojis, un apmaksātais autostāvvietas izmantošanas laiks būs pārsniegts?

Ja kavēšanās nepārsniegs 2 stundas un tā būs notikusi aviokompānijas dēļ, papildus nebūs jāmaksā. Citos gadījumos pie operatora jāveic piemaksa par pārsniegto laiku pēc regulārā tarifa.

Vai ir iespējams atcelt jau apmaksāto pakalpojumu un saņemt atpakaļ samaksu?

Jā, ja pakalpojums netiek izmantots mēs atmaksāsim visu samaksāto summu, Tev tikai  jāatsūta attiecīgs pieprasījums uz mūsu e-pastu: info@parksmart.lv.