Jautājumi / Atbildes

Kāpēc man būtu izdevīgi izmantot tieši Park Smart autostāvvietu?

Park Smart ir jaunākā, inovatīvākā un klientiem draudzīgākā ilgtermiņa autostāvvieta pie Rīgas lidostas, kuras pakalpojumi ir radīti, lai taupītu Tavu laiku un nodrošinātu komfortu par labāko cenu. Park Smart autostāvvieta ir aprīkota ar automašīnu numuru zīmju automātisko atpazīšanas sistēmu, kas, automašīnai iebraucot un izbraucot, fiksē tās numuru, nodrošinot Tev papildus ērtības un drošību. Turklāt šī sistēma ir integrēta ar mūsu mājas lapu, kurā ir iespējams veikt autostāvvietas priekšapmaksu ar tiešo bankas pārskaitījumu vai izmantojot maksājuma kartes, tādejādi padarot stāvvietas izmantošanu vēl ērtāku. 

Kur atrodas Park Smart autostāvvieta?

1km attālumā no Rīgas lidostas blakus Lukoil benzīntankam, Dzirnieku ielā 12, Mārupē.

Vai par autostāvvietu varu samaksāt arī uz vietas?

Jā, mēs pieņemam skaidru naudu (EUR) un VISA, MasterCard, Maestro maksājuma kartes. Izdevīgākos tarifus iegūsi, veicot iepriekšēju apmaksu mājas lapā.

Kā es nokļūšu no Park Smart autostāvvietas uz lidostu un atpakaļ, cik laika tas aizņems?

Mēs nodrošinām 24 stundas diennaktī bezmaksas transfēru ar mikroautobusu Volkswagen, kurš pastāvīgi atrodas autostāvvietā. Atbraucot nekavējoties Tevi, visus pasažierus un bagāžu nogādāsim lidostā. Lai nokļūtu no lidostas atpakaļ autostāvvietā, zvani mums 20 477 477. Brauciens ilgst aptuveni 2-3 minūtes.

Kā darbojas automašīnu numuru zīmju automātiskā atpazīšanas sistēma?

Piebraucot pie autostāvvietas iebrauktuves barjeras, speciāla videokamera fiksē automašīnas numuru un automātiski atver barjeru. Analoģiski notiek izbraukšana no autostāvvietas.

Gadījumā, ja samaksa par autostāvvietas izmantošanu iepriekš nav veikta, pirms izbraukšanas stāvvietas operatoram ir jānosauc automašīnas numurs samaksas aprēķināšanai un jāveic apmaksa. Ja esi veicis iepriekšēju samaksu mūsu mājas lapā, pirms izbraukšanas nekas papildus nav jādara. 

Vai man autostāvvietas operatoram pirms iebraukšanas vai izbraukšanas no stāvvietas ir jāuzrāda kāds apmaksas apliecinājums, ja esmu samaksājis internetā?

Nav jāuzrāda, jo operatoram datorā jau viss būs redzams.

Vai atbraucot uz stāvvietu ar automašīnu, kurai ir atšķirīgs numurs nekā tiku norādījis apmaksājot autostāvvietu, saņemšu pakalpojumu?

Jā, iebraucot autostāvvietā par to jāinformē operators, kurš identificējot veiktās apmaksas datus, sistēmā nomainīs automašīnas numuru.

Kas notiks, ja mans reiss aizkavēsies un es atgriezīšos vēlāk, nekā biju plānojis, un apmaksātais autostāvvietas izmantošanas laiks būs pārsniegts?

Ja kavēšanās nepārsniegs 2 stundas un tā būs notikusi aviokompānijas dēļ, papildus nebūs jāmaksā. Citos gadījumos pie operatora jāveic piemaksa par pārsniegto laiku pēc regulārā tarifa.

Vai ir iespējams atcelt jau apmaksāto pakalpojumu un saņemt atpakaļ samaksu?

Jā, ja pakalpojums netiek izmantots mēs atmaksāsim visu samaksāto summu, Tev tikai  jāatsūta attiecīgs pieprasījums uz mūsu e-pastu: info@parksmart.lv.